سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ یهودیى او را گفت پیامبر خود را به خاک نسپرده درباره‏اش خلاف ورزیدید . امام فرمود : ] ما در باره آنچه از او رسیده خلاف ورزیدیم نه درباره او ، لیکن شما پایتان را از ترى دریا خشک نگردیده پیامبر خود را گفتید « براى ما خدایى بساز چنانکه ایشان را خدایان است ، و او گفت شما مردمى نادانید » . [نهج البلاغه]
مرگ عشق
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 14238
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
  • بغض

  • نویسنده : شاهزاده تنها:: 87/2/16:: 10:33 صبح

    عشق من رو سوی فردا کرد و رفت

    نامه های کهنه را تا کرد و رفت

     

    خسته شد از من دلش طاقت نداشت

    اشک چشمم مثل دریا کرد و رفت

     

    عاقبت پی برد به پستی دلم

    قصد فتح قله ها را کرد و رفت

     

    از من و شادی من بیزار بود

    گریه هایم را تماشا کرد و رفت

     

    با حضورش غصه ها زخمی شدند

    زخم غم ها را مداوا کرد و رفت

     

    قلب من در دست او هم می تپید

    قلب را خاک کف پا کرد و رفت

     

    دل به زیر پای او فریاد زد

    سر به سوی آسمان ها کرد و رفت

     

    گفتمش چشم انتظارم تا ابد

    انتظارم را چه زیبا کرد و رفت.

     

                                                                                  HAMID


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ